Saturday, March 7, 2009

Reunion +kecil+



Thank God.Bayangkan dah berapa lama tak jumpa kawan2 satu sekolah rendah dan menengah dulu. Akhirnya dipertemukan hari ni. Walau tak ramai mana pun. Namun tetap rancak berkongsi kenangan dan bertanya khabar rakan-rakan yang lain. Lepas satu2 cerita yang timbul. Tidak kurang yang mencuit hati.Nanti saya cuba upload gambar rakan2 disini.

Shahida atau lebih mesra dgn gelaran manja ayu sekarang telah pun menjadi seorang ibu pd Amsyar yang comel.

"Geram la sheda nak cubit pipi dia..hehe"

Yang lain2 Fara, Ainul mungkin menghitung hari menunggu hari-hari yang membahagiakan.
Saya?Aduh paling awal pun mungkin tahun depan. 10.10.2010 tarikh yang cantik bukan?

Tidak mahu lanjut cerita berkisar tentang ini. Kerana perjuangan hidup masih berlum diteroka sepenuhnya. Biar ku gapai impianku itu digenggaman. Namun menolak takdir yang datang bukan lah saya. Kita hanya mampu berdoa "Ya Allah Ya Tuhanku, bantulah aku untuk mendapat pasangan yang terbaik, pada waktu yang tepat dan dengan cara yang diredhaiMu...ameen"

Oh..ketika msg2 mau beredar, sempat saya edarkan flayers produk2 DCL yang best tu pd rakan. Tak sangka pulak Fara pernah makan produk +killer+ DCL tu. Maksud saya Bidadari.

"Allhamdulillah, berkesan. Haid saya makin teratur..."- itu komen Fara pada rakan yang lain.

Setibanya dirumah, papa memuji ikan masak merah tadi..nyumnyum..best sangat masak untuk org yang tersayang..winkwink ;)

sharing is caring.. am i right??

No comments:

Post a Comment